Distances līgums
Par mājaslapas izveides un uzturēšanas pakalpojumu sniegšanu
Ziblapas.lv, turpmāk saukts UZTURĒTĀJS, un persona, kas veic pasūtījumu Ziblapas.lv interneta mājas lapā un ir apstiprinājusi, ka piekrīt šī līguma noteikumiem, turpmāk saukts KLIENTS, no otras puses,
abi kopā saukti PUSES, noslēdz šādu Līgumu:
1. Līguma priekšmets
- Pēc KLIENTA elektroniska vai telefoniska pieprasījuma UZTURĒTĀJS apņemas sniegt KLIENTAM šādus IT pakalpojumus:
- Mājaslapas turpmāk sauktas – MĀJASLAPA, izstrādi;
- MĀJASLAPAS uzturēšanas darbības bez termiņa ierobežojuma;
- Personalizētas e-pasta kastītes nodrošināšanu bez termiņa ierobežojuma.
2. Piegādes un norēķinu kārtība
- KLIENTS iesniedz elektronisku pakalpojumu pieprasījumu, sūtot e-pastu vai sazinoties telefoniski.
- Pakalpojuma cena tiek noteikta PUSĒM vienojoties un tiek parādīta rēķinā pirms maksājuma veikšanas.
- PUSES vienojas, ka rēķinus par norādītajiem pakalpojumiem UZTURĒTĀJS sagatavo elektroniski un nosūta uz KLIENTA norādīto e-pasta adresi. Uz elektroniskā rēķina (turpmāk saukta – E-RĒĶINS) tiek norādīta piezīme „Rēķins ir sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta”.
- Abas PUSES vienojas, ka E-RĒĶINS tiek uzkatīts par nogādātu KLIENTAM un KLIENTS to ir saņēmis 2 (divu) darba dienu laikā no dienas, kad tas tiek izsūtīts uz KLIENTA norādīto e-pasta adresi.
- KLIENTA pienākums ir nekavējoties ziņot UZTURĒTĀJAM uz e-pastu mail@ziblapas.lv gadījumā, ja mainās e-pasta adrese E-RĒĶINA saņemšanai.
- Par E-RĒĶINA apmaksas dienu tiek uzskatīta diena, kad pilna rēķina summa saņemta UZTURĒTĀJA bankas kontā.
3. Mājaslapas izstrādes kārtība
- MĀJASLAPAS izstrāde tiek veikta pirms E-RĒĶINA atmaksas abām PUSĒM sadarbojoties. Pabeidzot MĀJASLAPAS izstrādi UZTURĒTĀJS MĀJASLAPU demonstrē KLIENTAM.
- KLIENTS apmaksājot E-RĒĶINU apliecina, ka MĀJASLAPAS vizuālais noformējums un saturs atbilst prasītajam.
- KLIENTS apmaksājot E-RĒĶINU apliecina, ka e-pasta kastītes adrese atbilst prasītajai.
- MĀJASLAPAS nodošana lietošanai un MĀJASLAPAS uzturēšanas darbības tiek uzsāktas 5 (piecu) darba dienu laikā pēc E-RĒĶINA apmaksas.
- KLIENTS pats ir atbildīgs par informāciju, ko tas izstrādes laikā pieprasījis ievietot MĀJASLAPĀ un kuru tas izplata interneta tīklā.
4. Mājaslapas uzturēšanas kārtība
- Uzturēšanas darbības sevī ietver:
- MĀJASLAPAS pieejamības nodrošināšanu uz UZTURĒTĀJA tīkla servera;
- Satura izmaiņu bezmaksas veikšanu pēc KLIENTA pieprasījuma līdz 5 (piecām) reizēm gadā;
- Personalizētas e-pasta kastītes nodrošināšana un administrēšana.
- Par satura izmaiņu tiek uzskatīta tāda KLIENTA pieprasīta MĀJASLAPAS izmaiņa, kas sevī neietver jaunu MĀJASLAPAS noformējuma izveidi. Satura izmaiņa sevī ietver tikai teksta un attēlu satura izmainīšanu vai pievienošanu.
- Satura izmaiņu pieprasījumu KLIENTS veic sūtot e-pastu uz mail@ziblapas.lv, uzkaitot nepieciešamās izmaiņas.
- PUSES vienojas par sekojošo satura izmaiņu pieprasījumu uzskaites kārtību:
- Satura izmaiņu pieprasījumu skaits tiek sākts no jauna ar katra gada 1. janvāri.
- Atsākot bezmaksas satura izmaiņu pieprasījumu skaitu no jauna, neizmantotie satura izmaiņu pieprasījumi netiek pārnesti uz nākamo gadu.
- PUSES var vienoties par būtiskām izmaiņām MĀJASLAPAS noformējumā. KLIENTS var izmaiņas pieprasīt sūtot e-pastu uz mail@ziblapas.lv.
- UZTURĒTĀJS pieprasītās būtiskās izmaiņas izstrādā un demonstrē KLIENTAM.
- Ja veiktās izmaiņas atbilst KLIENTA prasībām, tad UZTURĒTĀJS par šīm izmaiņām KLIENTAM uz norādīto e-pasta adresi piestāda E-RĒĶINU, pēc kura apmaksas UZTURĒTĀJS izmaiņas uzstāda MĀJASLAPĀ.
5. Garantijas un atbildība
- UZTURĒTĀJS centīsies nodrošināt MĀJASLAPAS uzturēšanu pēc iespējas labākā kvalitātē. Taču ir skaidrs, ka UZTURĒTĀJS nevar garantēt MĀJASLAPAS pieejamību, kas ir nepārtraukta un bez traucējumiem. Pakalpojumi tiek sniegti tādi, kādi tie ir, un UZTURĒTĀJS neuzņemas atbildību par iespējamiem zaudējumiem, kas varētu rasties KLIENTAM interneta tīkla traucējumu rezultātā.
- UZTURĒTĀJS patur tiesības ierobežot MĀJASLAPAS pieejamību, ja dienas laikā ir vairāk kā 10 000 (desmit tūkstoši) pieprasījumu parādīt tās saturu, vai arī, ja kopējā satura datu lejupielādes apjoms no MĀJASLAPAS dienā pārsniedz 1 (vienu) gigabaitu.
- PUSES vienojas, ka personalizētā e-pasta kastīte paredzēta maza mēroga lietošanai un tā nav paredzēta masu e-pastu kampaņu nodrošināšanai.
- KLIENTAM pēc E-RĒĶINA/-U atmaksas jebkurā mirklī ir tiesības pieprasīt MĀJASLAPAS pirmkodu, rakstot pieprasījumu uz e-pasta adresi mail@ziblapas.lv. KLIENTS ar MĀJASLAPAS pirmkodu var rīkoties pēc saviem ieskatiem, t.sk., uzstādīt uz tīkla servera, kas nav UZTURĒTĀJA pārvaldībā.
6. Līguma laušana
- KLIENTS ir tiesīgs prasīt sadarbības ar UZTURĒTĀJU izbeigšanu jebkurā mirklī, par to rakstiski paziņojot uz e-pasta adresi mail@ziblapas.lv. E-RĒĶINĀ norādītā summa šādā gadījumā netiek atgriezta neatkarīgi no MĀJASLAPAS uzturēšanas ilguma. Šajā gadījumā KLIENTA jau iemaksātā nauda nav atmaksājama.
- UZTURĒTĀJS ir tiesīgs veikt izmaiņas līgumā, ja tas bijis spēkā ilgāk par 1 (vienu) gadu kopš līguma slēgšanas brīža, par to 3 (trīs) mēnešus iepriekš brīdinot KLIENTU, nosūtot e-pastu uz KLIENTA norādīto e-pasta adresi.
- UZTURĒTĀJS ir tiesīgs vienpusēji izbeigt sadarbību ar KLIENTU, ja tā bijusi spēkā ilgāk par 1 (vienu) gadu, par to 3 (trīs) mēnešus iepriekš brīdinot KLIENTU nosūtot e-pastu uz KLIENTA norādīto e-pasta adresi.
- UZTURĒTĀJS ir tiesīgs sadarbību vienpusēji izbeigt ātrāk kā 1 (vienu) gadu kopš līguma slēgšanas brīža, par to iepriekš brīdinot KLIENTU rakstiski e-pastā un atgriežot līguma summu KLIENTA bankas kontā.
Līguma versija v.0.2 - 2020. gada 5. septembris